Härlig kväll med Ellen :)

Idag äre tisdag, Och det är middag hos Ellen idag för hon ville göra nått gott :) Vad bra slipper jag göra nå mat här hemma. Hon skulle göra nå fläskfilé och nått mer till det, Härligt härligt :) Förhoppningsvist dör man inte av det haha, Sen efter det vette fan vad som händer.

Inatt blev det inte mycke sova, Gick och la mig vid 5 och somna inte föränn halv 7 på morgonen ungefär. Satans jävla skit! Varför kan jag inte sova som en normal människa? Dygnsrytmen är helt åt jävla helvete, Du hinner göra så mycke mer under dagarna om man skulle sova och kliva upp rätt men det är tydligen jävligt svårt. Dags att styra upp det nån gång. Han ju iaf ner i tvättstugan och tvätta lite kläder så jag höll mig sysselsatt ett tag :) Vaknade iaf av att Ellen ringde kring 11-12 tiden och sa att jag var tvungen att kliva upp vilket jag aldrig skulle göra så jag sov vidare :) Sen ringde älskade Celine och väkte mig, Vilket var bra för skulle lika stiga upp, 14.34 var dags för helvetet :S Men jag tog mig upp och surrade med henne, berättade om min dröm och gick och rökte :P Pratar fortfarande med henne faktiskt, men snart är det dags att lägga på så fort Ellen häver sig till råne. Har redan hunnit duscha, Parfymerat mig och sånt så det är färdigt för annars blir det bara stress och disaster av hela härligheten. Men ska ta på mig nå kläder nu iaf och göra mig i ordning för middagen :P Hade bra.




Take every moment, you know that you own them. Its all you can do, use whats been given to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0