Idag var vi tidiga.

Idag var vi duktiga och sov inte allt för länge, gick och la mig vid 4 på morgonen och vaknade vid 9 tiden :) Duktigt där Alfred! Har inte gjort så mycke sen dess, surrat med Ellen och Celine idag. Celine ville ha nån att prata med medans hon gick till Vårdcentralen, naturligtvis fick jag rycka in som en hjälpande hand för att lindra hennes lidande. Som tur var behövde jag inte stiga upp och väcka dom idag, för igår fick jag agera väckarklocka åt båda :s Ellen skulle ha väckning 06.45 och Celine kl 7 så hann bara sova nån timme. Ack vad jag är för snäll men då väntar jag att få nått tbx, och det kan betalas i naturligt sätt :P


Allmänt seg idag och helt jävla retard. Sett tv, lagat mat, suttit vid datorn och allt sånt där piss, ringde Josefina men hon tröck bara upptaget så hon jobbar säkert men hon ringer väl upp. Händer till helgen? Absolut ingenting, ska nog bara vara hemma och mögla vid tvn. Festa är alldeles för dyrt och jag orkar inte spela trevlig och festa med såna jag inte umgås eller gillar. Hoppas iaf på att Celine ska ringa för saknar att prata med henne redan, Lilla gumman :P Tur att jag har dig!



Skit ner dig och frys fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0