Nog vare ...

Nog vare ju jäveln att man skulle sova länge idag, men det är klart om man pratar i tel till halv 4 på morgonen så sover man länge. Inte mycke gjort idag inte nej nej, Men hade inte planerat att göra så mycke idag för datorn ska få rädda mig från verkligheten :)

Vad har man gjort idag? Vaknat av att farsan ringde och fråga om jag hade ringt :S Vilket jag inte hade gjort. Gjort mig nå äckel te och sen rökt och suttit vid datorn. Ätit köttfärs sås och makaroner, fortsatt att sitta vid datorn, rökt och nu sitter jag här. Underligt liv man lever men det funkar för mig änn så länge ;) Och jag älskar det!





Ps: Hårtorken är för att jaga iväg katten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0