Underligt.

Kom nyss hem från jämtön, efter en lång kväll igår med skridskor och skoterkörning var man gode slut. Ska nog inte till jämtön på nått tag nu för jag orkar verkligen inte med allt jävla skit som händer.

Brorsan kom hem idag. Roligt roligt, Han visade nått nytt spel han hade köpt och det verkade trevligt. Åkte hem med han så jag tog mig fortare hem till Råne, han skulle lika äta på Byakrogen med Rune och Morbror. Lillasyster for hem till Skara igår iaf. Hon är väl framme nu förmodar jag, men hon ska ju komma upp igen till sportlovet.

Sitter nu iaf här bara, Tycker synd om mig själv och är jävligt röksugen. Ska strax gå och röka och sen blire nog tvn/datorn som gäller hela kvällen. Så skönt :) Film ska det också bli och sen blire till att ringa Ellen och höra vad hon gör. Men ska iaf dra nu :P Cya later.

Kommentarer
Postat av: Pöker Svanmo :P

Din lilla fotogenlampa :D ;)

2009-01-12 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0