Helgen över.

I helgen har det inte hänt så mycket. Varit i jämtön och umgåtts, åkt skoter och sett på film. Idag var vi på havet några stycken och grillade. Det var jag, Carola, Victor, Jacob, Hassa, Erica, Nicklas, Jan-Erik, Outi, Viveka, Kari, Ann-Sofie med hennes karl och Nora, Veronica med hennes karl och 2 barn, Bo-Erik och Eva. Solen var ju framme bara nån minut och sen försvann det olyckligtvist men hade trevligt umgänge :P


Förövrigt har det inte hänt så mycke den här veckan. Beställt en ny jacka som kommer mest troligen nu till veckan. Jackan är köpt på Junkyard.se och kostade 649 spänn för det var rea, annars hade den gått på 1299 spänn :) Blir till att beställa en parfym senare och det kommer att bli en Armani City Glam. Beskrivning - En modern, maskulin och pulserande doft med träiga noter och inslag av ingefära, peppar och mysk. Det gillar vi :P


Nu ska jag iaf gå och röka och sen blire datorn/tvn för är ganska slut.


Jackan:                                                                                     Parfym:

            

Kommentarer
Postat av: gabbi

Haha jag behöver massa godis ja :D Gillar tröjan! ;)

2009-03-22 @ 22:08:29
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har mitt paket kommit! :P

2009-03-23 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0