Måndag.

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade av att morsan ringde och sa att vi skulle på fiket så vi for dit utan att protestera :) Satt där mest och surrade och hälsade på allt obekant folk. Efter det blev det jämtön och en sväng till Oscar. For på gymmet med han en stund och tränade lite. Sen efter det blev det att fara hem till moster och äta, röka, surra och dricka kaffe. Beställning av parfymer blev det också på Parfym.se så nu äntligen fick jag min Armani City Glam. Hörde av Celine att den doftade gudomligt så var tvungen att köpa den för att kunna behaga damerna. Ellen och morsan skulle tydligen också ha nånting därifrån också. Ellen beställde Paris Hilton Heiress och nån jävla mascara :| Och morsan beställde Armani Acqua di gio Woman.


Sedan var det hemmet som gällde. Friade till Michelle och hon verkade tacka ja :) Så nu var det löst iaf med kärleken tills vidare :P Också han jag tala lite med Celine också men hon var tvungen att ringa upp så nu väntar jag på att hon ska ringa. Sen blire väl att se film och prata i telefon :) Undra hur många timmar jag surrat i min tel?



To judge a life that you can't change.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Well, grattis då=P

2009-03-24 @ 08:54:57
URL: http://softerworlddomination.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Cold as ice smack Hahahha

MER KNULLA TILL FOLKET!!!

2009-04-06 @ 18:59:01
Postat av: Emil :P

Haha celine jag vet att det är du som skrivit ;) För det är jag som lärt dig det ordspråket =P

2009-04-10 @ 02:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0